افسون سکوت

افسون سکوت

به وبلاگ من خوش اومدین عضویت ونظربرای بهترشدن وبلاگم یادتون نره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 452
بازدید کل : 11239
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




<-PollName->

<-PollItems->

چت روم
دریافت کد ترجمه گر وبلاگ

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

فال عشق

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

كد تقويم

كد عكس تصادفی

كد عكس تصادفی

كد تصوير تصادفی

bahar22

title="Yahoo Status by pichak.net" href="ymsgr:sendim?آی دی ياهو شما">

10 راه تضميني براي عميق تر كردن رابطه عاشقانه



بيشتر زوج ها فكر مي كنند كه هميشه با هم در تماس هستند اما واقعاً چه مقدار زمان را به عميق تر كردن دركتان از طرف مقابل اختصاص مي دهيد؟ زوج هاي خوشبخت در تحقيق من بيشتر اوقات با هم حرف مي زنند اما نه درمورد رابطه شان، درمورد مسائل خودشان و فكر مي كردند كه در چهار زمينه شناخت خوبي از طرف مقابلشان داشتند: دوستان، محرك هاي استرس زا، آرزوها و روياها، و ارزش ها. 10 دقيقه در روز را  اختصاص دهيد كه با همسرتان درمورد چيزي جز كار، خانواده، مسائل خانه يا رابطه تان حرف بزنيد. اين تغيير كوچك روح و زندگي تازه اي به رابطه تان مي دهد.

4. هر هفته عاشق شويد.

قرارملاقات هاي ناگهاني فوق العاده هستند اما واقعيت اين است كه ما آنقدر مشغول كار و زندگي هستيم كه معمولاً وقتي كمي براي عشقمان مي گذاريم. با يك قرارملاقات در هفته براي خوردن شام بيرون، رفتن به سينما، گالري هاي هنري، يا هر چيز ديگري عشق و رابطه تان را هميشه سالم نگه داريد. يك نكته براي آقايون: تحقيقات نشان مي دهد كه خانم ها وقتي خارج از خانه و دور از بچه ها و مسائل خانه داري باشند، مهربان تر و پرحرارت تر مي شوند و ميل جنسيشان هم خيلي قوي تر مي شود. با اجاره يك شب در يك هتل و سپردن بچه هاي به يكي از افراد فاميل ببينيد كه چه اتفاقي مي افتد.

5. با هم و در كنار هم تغيير كنيد و رشد كنيد.

رابطه عشقي شما يك موجود زنده است كه براي رشد و پيشرفت نياز به غذا دارد. بهترين راه براي غذا دادن به آن ايجاد تغيير در آن است. ايجاد تغيير در رابطه نشان داده است كه يكي از مهمترين عناصر در خوشبختي زوج ها مي باشد. اين تغييرات مي توانند كوچك باشند اما بايد آنقدر بزرگ باشند كه طرفتان متوجه آن شود. جايتان را با هم عوض كنيد: اگر هميشه مرد براي شام در يك رستوران جا رزرو مي كند، اجازه بدهيد يكبار خانم اينكار را بكند. يا برنامه هايتان را قطع كنيد: وسط كار يك كار جالب با هم انجام بدهيد، مثلاً به يك گالري يا موزه كه نزديكتان است برويد. يا يك چيز جديد را امتحان كنيد: با هم به كلاس رقص يا اسكي برويد.

6. دوستان و خانواده هم را بهتر بشناسيد.

تحقيق من نشان داد كه بخصوص مردها وقتي همسرشان رابطه خوبي با خانواده او دارد شادتر هستند. همچنين زوج هايي كه دوستان هم را مي پذيرند و براي شناختن آنها تلاش مي كنند خوشبخت تر هستند تا زوج هايي كه دوستان و زندگي خانوادگي جداگانه دارند.

7. مراقبت و حمايت كنيد.

يكي از سه چيزي كه زوج ها براي موفقيت در رابطه شان به آن نياز دارند حمايت  است (آن دوتاي ديگر اطمينان آفريني و صميميت مي باشد). زوج هاي خوشبخت در تحقيق من متفقاً گفتند كه داشتن همسري كه پشتيبان آنها باشد يكي از مهمترين جنبه هاي رابطه شان است. خيلي وقت ها مردها دوست دارند حمايت مادي كنند و زن هاي بيشتر به سمت حمايت عاطفي گرايش دارند. ببينيد همسرتان به چه كمك و پشتيباني نياز دارد و بعد آنرا به او عرضه كنيد.

8. بخنديد.

خنده يك تمرين معنوي است. در ازدواج خنده بعنوان يك داروي خوشبختي عمل مي كند. براي جلوگيري از يكنواخت شدن رابطه بايد بتوانيد بين جنبه هاي منطقي رابطه تان با جنبه هاي تفريحي آن تعادل ايجاد كنيد. بله براي منظم بودن زندگي و امنيت رابطه تان بايد كارهاي خاصي انجام دهيد اما هيچوقت شوخي و تفريح را فراموش نكنيد. بد نيست گاهي براي همسرتان بچگانه رفتار كنيد، يا در كنار هم يك فيلم خنده دار نگاه كنيد.

9. اجازه بدهيد آنرا به قدرت بالاتر بسپاريم.

وقتي با هم اختلاف داريد گاهي اوقات بهتر است كه آنرا رها كنيد و اجاز بدهيد روزگار خودش آنرا حل كند. به جاي عصباني شدن سعي كنيد از چيزهاي كوچك گذشت كنيد. مشاجره و اختلاف در هر رابطه اي پيش مي آيد. يادتان باشد كه اختلاف دليل عدم موفقيت روابط نيست اما طريقه برخورد شما با آن است كه استرس را وارد رابطه تان مي كند. بايد ببينيد چه مسائلي اهميت بيشتري دارند و به آنها بپردازيد و مسائل كوچكتر را فراموش كنيد.

10. راهي سالم براي ارتباط پيدا كنيد.

همه زوج هاي خوشبخت در تحقيق من مي گفتند داشتن مهارت هاي ارتباطي قوي يكي از عوامل موثر در ماندن آنها كنار همديگر بوده است. اين يعني نه تنها از همسرتان بپرسيد كه به چه چيز نياز دارد بلكه نيازهاي خودتان را هم با او در ميان بگذاريد. اين يعني مرتب ببينيد كه چه عوامل استرس زايي وارد زندگي همسرتان شده است تا به برطرف كردن آنها كمك كنيد. اين يعني با جنگ و دعوا با هم بحث نكنيد، طوري بحث كنيد كه احترام بينتان خدشه دار نشود و اثاثيه خانه تان هم سالم بماند!

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نجمه تاريخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ساعاتی روکه دراینجامیگذرانیدبراتون مفیدباشه ونهایت استفاده روببرید خداي مهر و عشق !... شکيبايي را خوب به من آموختي ! و اکنون اين منم که فرياد ميزنم ! هر چه از تو ميرسد نيکوست ! و تويي که در هر حال ناب ترين ها و بهترين ها را به من هديه ميدهي . دستم را بگير و مگذار خطا کنم مهربانا. خداي من ! تو را سپاس براي هر آنچه که به من عطا کردي.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to dearkissme.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com